حاج صوفی سفر، مرد مجاهد و پرچمدار جهاد ومقاومت به ابدیت پیوست

انالله واناالیه راجعون

حاج صوفی سفر مرد مجاهد و پرچمدار جهاد ومقاومت به ابدیت پیوست

با کمال تأسف خبر درگذشت الحاج صوفی سفر خاکسار یکی از مجاهدمردان مخلص، متعهد و درد آشنایی دیارما را شنیدیم که برای ما بسیار مایه تأسف و تأثر عمیق شد.

مرحوم صوفی سفرخاکسار، به عنوان پیر و پرچمدار جهاد ومقاومت از جمله چهره های بود که متواضعانه و حقیرانه زندگی کرد، بدون هیچ توقعی خالصانه خدمت کرد و پس از مجاهدت و فداکاری، در گمنامی و ساده گی زیست.

او بسیار حقیرانه زندگی کرد ولی بسیار بزرگ منش و آزادیخواه و مبارز نستوه بود. او از جمله مجاهدین بود که در ابتدای جهاد علیه تجاوز شوروی قله های بزرگ و پر افتخار جهاد و مقاومت را در نوردید و در سنگرهای جهاد برای مجاهدین یک پشتوانه محکم و دژی شکست ناپذیر بود و به همسنگرانش همیشه انگیزه می داد و دلگرمی و قدرت می بخشید. بدون شک او تنها مجاهد نترس و بی آلایش بود که تا آخر عمر پربرکتش تقدس جهاد را در وجودش حفظ کرد و وارد بازیهای سیاسی نشد و با تقوا و با صفا زندگی عزتمندان کرد و احترام همه را در برابر خودش بر انگیخت.

سرانجام بعدازمدتی طولانی  مریضی وتنهایی؛ عمر عزتمندانه اش به پایان رسید و ندای ملکوتی «ارجِعي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرضِيَّةً» پروردگارش را لبیک گفت و به جوار رحمت الهی شتافت. خداوند روح بلند ایشان را با شهدا، صلحا، انبیاء، اولیا و مجاهدان راستین محشور بگرداند و در جوار رحمت بی منتهای الهی به آرامش ابدی رسد. آمین یا رب العالمین.

مجمع فرهنگی- اجتماعی بابه بهسود

چهار شنبه دوم حوت 1402

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mfabbehsud.com/parsinews/?p=10877

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: