دیدار نمایندگان ولسوالی های هشت‌گانه ولایت میدان وردگ با وزیر فواید عامه

دیدار نمایندگان ولسوالی های پنچ‌گانه ولایت میدان وردگ با وزیر فواید عامه

در پی تقاضای مکرر خساره دیدگان سیلاب های اخیر در بهسود از مقامات محلی طالبان برای همکاری با آنان، نمایندگان ولسوای های هشت گانه ولایت میدان وردگ، روز  چهارشنبه 31 اسد سال جاری با وزیر فواید عامه طالبان مولانا محمد عیسی ثانی دیدار و گفتگو نمودند.

آقای محمد کبیر احمدی که به نمایندگی از ولسوالی مرکز بهسود در این جلسه حضور داشت، مشکلات مردم بهسود مخصوصا حوادث ناشی از جاری شدن سیلاب های اخیر را با وزیر فواید عامه در میان گذاشت.

آقای احمدی گفت: با جاری شدن سیل در ولسوالی های حصه اول و مرکز بهسود 90% محصولات کشاورزی مردم از بین رفته و مردم توانایی جبران خسارات ناشی از این حوادث را ندارند، اکنون مردم خواهان همکاری امارت اسلامی به خصوص این وزارت هستند تا با همکاری این وزارت حد اقل بخش از این خسارات جبران شود.

آقای احمدی گفت: مردم بهسود متاسفانه تنها با خسارات ناشی از سیل های اخیر مواجه نیست، مشکلاتی فراوانی چون حضور کوچی های ولایات مختلف در بهسود و تبعات ویرانگر آنان، عدم تکمیل شدن پروژه های عام المنفعه از جمله توقف کار ساخت سرک عمومی گردن دیوال که ولایات مختلف را به مرکز وصل می نماید و دها مشکل دیگر دست به گریبان اند.

وزیر فواید عامه پس از شنیدن مشکلات مردم بهسود، گفت امارت اسلامی با توجه به اینکه بودجه کافی اختیار ندارد ولی این وزارت از هرگونه همکاری با مردم خویش دریغ نخواهد کرد. ما به مسئولین زیربط دستور خواهم داد که در اسرع وقت کمک رسانی به متضررین ناشی از سیلاب صورت گیرد.

وی گفت: در مورد اجرا و تکمیل پروژه های نا تمام در این ولسوالی ها پیشنهاد من این است که این وزارت زمینه را فراهم خواهد که تا شما با جمعی از همکاران تان به قندهار بروید و به گفته او از امیرالمومنین شخصا بخواهید تا بودجه لازم برای تکمیل این پروژه ها اختصاص داده شود. من مطمئن هستم این کار صورت خواهد گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mfabbehsud.com/parsinews/?p=11359

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: